• Innovatie
  • Schaal
  • Echte specialisten

4.720+ beoordelingen

    €0,00

    Klantenservice

    Heb je vragen of ben je benieuwd naar de prijzen voor wederverkopers? Neem dan contact met ons op.

    Telefoon
    053 - 5738456

    Openingstijden klantenservice via chat:

    Maandag   09:00-21:00
    Dinsdag   09:00-21:00
    Woensdag   09:00-21:00
    Donderdag   09:00-21:00
    Vrijdag   09:00-21:00

    Zaterdag   10:00-17:00
    Zondag   12:00-17:00

    E-mail: 
    [email protected]

    Ons adres:
    Specishops B.V.
    Josink Hofweg 34
    7545 PP Enschede

    Onze bedrijfsgegevens

    KVK nummer: 74720279
    BTW nummer: NL860003772B01
    Bankrelatie: Rabobank
    IBAN nummer: NL70 RABO 0342 2338 07
    BIC nummer: RABONL2U

    Openingstijden telefonische klantenservice:

    Maandag   09:00-17:30
    Dinsdag   09:00-17:30
    Woensdag   09:00-17:30
    Donderdag   09:00-17:30
    Vrijdag   09:00-17:30

    Specishops Team

     

    Klachten over een bestelling?

    Het is natuurlijk vervelend als u een klacht heeft over de dienstverlening zoals u die ervaren heeft. 
    Toch vragen wij u vriendelijk om uw klacht via de e-mail aan de afdeling klantcontact door te geven.
    Dit kan per e-mail, regulier post en/of telefonisch.

    Onze medewerkers van de afdeling klantcontact zullen de klacht bekijken
    en proberen naar ieders tevredenheid de klacht op te lossen.


    Onze gegevens:

    E-mail: [email protected]

    Per post: Specishops, Josink Hofweg 34, 7545 PP, Enschede                                                         

    Na ontvangst van uw klacht ontvangt u van ons een bevestiging.
    Wij zullen uw klacht binnen 14 dagen na ontvangst beantwoorden, mocht het meer tijd nodig hebben, dan zullen wij u hiervan op de hoogte stellen.

    Mocht u dit niet op prijs stellen, dan kunt u ook altijd contact op nemen met de afdeling bemiddeling van Stichting Webshop Keurmerk waar Specishops bij is aangesloten.


    Veelgestelde vragen

    1.1 Kan ik bij jullie op bezoek komen?

    Ja, dat kan. Wij zijn elke werkdag geopend van 09:00 - 17:30 uur. Wel is het belangrijk om vooraf even een afspraak te maken. Op die manier hebben wij namelijk de tijd om je goed te helpen. Je kan hiervoor het contactformulier invullen onderaan deze pagina.

    1.2 Zijn jullie aangesloten bij een keurmerk?

    Wij zijn aangesloten bij Webwinkel Keur. WebwinkelKeur is hét moderne webshop keurmerk inclusief klantbeoordelingen dat met de modernste techniek zorgt voor ouderwets vertrouwd winkelen. 

    2.1 Hoe weet ik of mijn bestelling goed gelukt is?

    Je bestelling wordt na het plaatsen geregistreerd in ons systeem. Direct nadat je je bestelling hebt geplaatst ontvang je een bevestiging per e-mail. Zodra je deze bevestiging hebt ontvangen is je bestelling goed gelukt. 

    2.2 Kan ik mijn bestelling nog wijzigen?

    Het is niet mogelijk om je bestelling nog te wijzigen nadat je deze hebt geplaatst. Neem contact met ons op, dan kijken we hoe we het kunnen oplossen. 

    2.3 Kan ik mijn bestelling annuleren?

    Nadat je een bestelling geplaatst hebt kan je deze alleen annuleren door contact met ons op te nemen. 

    3.1 Hoe kan ik betalen?

    Het is mogelijk om te betalen met: iDeal, Paypal, Afterpay, Overboeking, Via/Mastercard, Mistercash, Maestro, contact (gepast) bij afhalen of pinnen bij afhalen. 

    3.2 Wanneer ontvang ik de factuur?

    Je ontvangt de (digitale) factuur na levering van je bestelling. 

    4.1 Hoe kan ik mijn bestelling retourneren?

    Alle informatie, inclusief het retourformulier, kan je op deze pagina vinden.

    4.2 Hoe krijg ik mijn geld terug?

    Na ontvangst van je retourzending ontvang je een creditnota via e-mail en wordt het aankoopbedrag op je rekening terug gestort.

    4.3 Mijn ontvangen product is beschadigd/defect, wat nu?

    Neem contact met ons op, dan lossen we het z.s.m. op. 

    5.1 Wat zijn de verzendkosten?

    De verzendkosten worden getoond bij het afrekenen en zijn afhankelijk van het soort product. Vanaf 200 euro worden orders kosteloos verzonden.

    5.2 Kan ik mijn bestelling volgen?

    Ja. Zodra je bestelling bij PostNL is aangemeld ontvang je automatisch een Track & Trace link. Hier staat een indicatie in wanneer en hoe laat je de bestelling kan verwachten. 

    5.3 Hoe laat kan ik mijn bestelling verwachten?

    In de Track & Trace link vind je een indicatie van de bezorgtijd. 

    Laat een reactie achter

    * Uw e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

    * Verplichte velden

    Inloggen

    Wachtwoord vergeten?

    • Al je orders en retouren op één plek
    • Het bestelproces gaat nog sneller
    • Je winkelwagen is altijd en overal opgeslagen